Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2007

Συγγνώμη...


Σήμερα έκανα κάποιον να κλάψει...

Του μίλησα άσχημα..Του είπα πράγματα που κρατούσα μέσα μου καιρό..Πράγματα που με πονάνε...Στη συμπεριφορά του..Στον τρόπο που με αντιμετωπίζει..

Ποιός ήταν ο σκοπός μου?Να τον κάνω να καταλάβει..Να τον κάνω να συνειδητοποιήσει το κακό που μου έκανε,ενώ νόμιζε ότι έκανε καλό...

Δεν ξέρω γιατί γράφω αυτή τη στιγμή...Υποτίθεται πως αυτός ήταν ο σκοπός μου..Να τον κάνω να νιώσει άσχημα ώστε να μετανιώσει...Να όμως που τώρα νιώθω πιο άσχημα εγώ...Πραγματικά δεν ξέρω τι να πω,δεν ξέρω τι να κάνω...

Εγώ ήθελα απλά να ακούσω μια συγγνώμη,μια ειλικρινή συγγνώμη...Δεν την άκουσα...Για απάντηση πήρα δάκρυα...Αυτά πονεσαν πολύ...

Τόσο δύσκολο είναι να πεις μια συγγνώμη??

25 σχόλια:

Άκης είπε...

Αναλογήσου τι ήθελες να κάνεις καί τελικά τι πέτυχες.Αν όντως δεν κατάφερες αυτό που ήθελες,δώστου να καταλάβει ποιος ηταν ο πραγματικος σου σκοπος.Αν οντως νοιωθεις οτι πρεπει να πεις συγνωμη,πες την.Οπως ηθελες να την ακουσεις εσυ,ισως θελει και αυτος να την ακουσει!

moukelis είπε...

Μερικές φορές είναι δύσκολο να δώσουμε στον άλλο να καταλάβει τι νιώθεις.Νομίζω ότι με συζήτηση χωρίς εγωισμούς και νεύρα θα βρεθεί μια λύση.Άμα υπάρχει αγάπη,όλα φτιάχνονται.Και όπως είπε κι ο Άκης,μπορεί να αισθανθείτε και οι δύο καλύτερα αν ακουστεί ένα αμοιβαίο συγνώμη.

Εν Πλω είπε...

Νομίζω ότι τη δική σου συγγνώμη μόλις τη ζήτησες.
Είναι πολύ γλυκό που αισθάνεσαι έτσι - φανερώνει ιδιαίτερη ευαισθησία, αν μη τι άλλο.

Πιστεύω, βέβαια, ότι δεν πρέπει να αισθάνεσαι τύψεις. Όχι εσύ, τουλάχιστον...
Αν, πάντως, θεωρείς ότι δεν επετέλεσες το σκοπό σου, ξαναπροσπάθησε!

Δύσκολο (μα όμορφο) το παιχνίδι της αγάπης...

oneiroparmenh είπε...

άκης:Δεν νιώθω πως θέλω να πω εγώ συγγνώμη.Για πολύ καιρό πίεζα τον εαυτό μου να λέει συγγνώμη χωρίς αυτό να χρειάζεται..Έτσι πίστευα πως θα έφερνα την ισορροπία..

Εκείνη τη στιγμή το μόνο που θα με λύτρωνε ήταν να ακούσω εγώ μια συγγνώμη..

moukelis:"Άμα υπάρχει αγάπη,όλα φτιάχνονται."
Μόνο πολύ πρόσφατα άρχισα να συνειδητοποιώ την ύπαρξη αυτής της αγάπης.Πιο πριν έψαχνα να τη βρω,την αναζητούσα μέσα μου,δεν την έβλεπα πουθενά όμως,ενώ ήξερα ότι με αγαπούσαν εγώ δεν ένιωθα αγάπη για κανέναν κι ένιωθα ένοχη γι'αυτό.Τώρα όμως ξέρω ότι υπάρχει και ξέρω ότι ισχύει αυτό που λες...

εν πλω:Νομίζω πως "επιτέλεσα τον σκοπό μου"...Δεν άκουσα τη συγγνώμη
που αναζητούσα αλλά αργότερα,αφού έγραψα αυτό το post ξαναμίλησα μ'αυτό το άτομο και,παρ'ολο που δεν αναφερθηκαμε καθόλου στο πρωινό περιστατικό και συμπεριφερθήκαμε σαν να μην είχε συμβει τίποτα,εγώ από τη συμπεριφορά του κι από τα λόγια του συνειδητοποίησα ότι αυτά που είπα είχαν πιάσει τόπο...

Αυτά τα δάκρυα,που με στενοχώρησαν τόσο πολύ και που μου φάνηκαν τόσο αταίριαστα στο πρόσωπό του και στην περίσταση,ήταν τελικά η δική του έκφραση της συγγνώμης..

Μια συγγνώμη τελικά μπορεί να ειπωθεί με πολλόυς τρόπους,όχι μόνο με τα λόγια..

Καλησπέρα σε όλους...

manitaraki είπε...

Apolitos tipota, pire to minima. Tora oso gia tin signomi, to pio pithanon na prospathisi na sou tin zitisei me tis praksis tou.

oneiroparmenh είπε...

Έτσι πιστεύω κι εγώ manitaraki μου...Καλησπέρα...

manitaraki είπε...

Kalispera :)

Angel Vs Life είπε...

nomizo ta dakrya einai pio dyskola...

oneiroparmenh είπε...

δεν ξέρω κατά πόσον είν αι πιο δύσκολα τα δάκρυα...Πάντως είναι σίγουρα πιο οδυνηρά...

Δ. Τζ. είπε...

Καμιά φορά όμως και τα δάκρυα δίνουν μιαν απάντηση. Μπορεί να είναι ένας μη λεκτικός τρόπος επικοινωνίας, ωστόσο σε κάποιες περιπτώσεις "μιλούν" πιο βαθιά στην καρδιά απ’ τα λόγια και βγάζουν συναισθήματα που 1.000 λέξεις δε μπορούν. Γι' αυτό ίσως πληγώνουν κιόλας...

oneiroparmenh είπε...

δ.τζ.:Αυτό συνειδητοποίησα κι εγώ τελικά...
Τα δάκρυα μου έδωσαν τη συγγνωμη που αναζητούσα απλά στην αρχή δεν ήμουν έτοιμη να το καταλάβω...

Haris είπε...

Κατά την άποψη μου, το δύσκολο δεν είναι αυτό που περίμενες, αλλά το ότι αυτός δεν περίμενε τέτοια αντίδραση εκ μέρους σου. Γι' αυτό έκλαψε. Είναι μια παγίδα που δεν υπάρχει γυναίκα που δεν έπεσε μέσα. Δεν ξέρετε, δυστυχώς. Ο άνδρας είναι κατά πολύ πιο ευαίσθητος απ' ότι νομίζετε.

oneiroparmenh είπε...

haris:Ισως να μην ξέρουμε γιατί δεν μας αφήνουν να δούμε ευκολά την ευαίσθητη πλευρά τους...

Haris είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Haris είπε...

Πολύ πιθανό. Και εξάλλου δεν καταλόγισα ευθύνες στις γυναίκες. Απλά είναι μια πραγματικότητα. Και θέλω να προσθέσω πως όταν ένας άντρας κλαίει, το εννοεί από τον πάτο της ψυχής του. Να μην το ξεχάσεις ποτέ σου αυτό. Ότι και να σου έλεγε εκείνη την στιγμή, το μόνο σίγουρο είναι πως θα ήταν κατώτερο απ' ότι έκανε.

Και κατά κάποιο τρόπο, να νιώθεις καλά που είδες αυτό το πράμα, έστω μια φορά στην ζωή σου. Οι περισσότερες παρακαλάνε να τους συμβεί.

Ίσως ο προβληματισμός που νιώθεις, είναι επειδή νιώθεις τύψεις για την ενέργειά σου;

oneiroparmenh είπε...

Δεν νιώθω τύψεις...Έπρεπε να γίνει κάποια στιγμή αυτό...

Απλά με ξάφνιασε αυτή η αντίδραση...Δεν την περίμενα από το συγκεκριμένο άνθρωπο,δεδομένου ότι τον γνωρίζω τόσα χρόνια...

Αυτό το ξάφνιασμα με έκανε να πιστέψω για μια στιγμη ότι είχα κάνει κάτι σοβαρό...Τότε ναι ένιωσα τύψεις..

Τώρα όμως ξέρω ότι έτσι έπρεπε να γίνουν τα πράγματα...

Κι ούτε εγώ σου είπα ότι καταλογίζεις ευθύνες στις γυναίκες...Απλά σου εξηγώ και τη δική τους πλευρά...

Haris είπε...

Ωραία. Γιατί οι τύψεις είναι παγίδα της καρδιάς. Πολύ άσχημη.

oneiroparmenh είπε...

Έχω υποφέρει πολύ από τύψεις...
Έχω υποφέρει πολύ από τυψεις που μου δημιουργούσαν άλλοι με χίλιους τρόπους,σε σημείο που συνήθισα να δημιουργώ ύστερα τύψεις από μόνη μου...

Ξέρω την καταστροφική τους δύναμη και τα αποτελεσματά τους...

Νομίζω όμως ότι πλέον είμαι σε καλό δρόμο ώστε να αποδεσμευτώ από αυτές..

Argy είπε...

Toulaxiston fenetai eilikrinis..to sygnwmi einai varia leksi...
kai oxi karamela pou tin kanoun merikoi/es...k i agapi megalo pragma,an ksereis pws einai kai pragmati to niw8eis tote aksizei...kai xwris to sygnwmi(allwste 8a eprepe na katalaveis apo ta dakrya toy)

Se filw ...

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα καλή μου!!κι εγώ το έχω κάνει αυτό..αλλά δε το μετάνιωσα γιατί αυτό το άτομο το άξιζε..όμως δεν έκλαψε εκείνος τελικά αλλά εγώ...δεν ξέρεις (όσο και αν αυτό ακούγεται σαν μίσος ή κακία)...πόσο θα θελα να χα καταφέρει κι εγώ αυτό που κατάφερες εσύ...δεν θα πρέπει να λυπάσαι εσύ μα αυτός κατά τη γνώμη μου αυτός πρέπει να νιώθει άσχημα και όχι εσύ...γιατί αυτός έχει άσχημη συμπεριφορά απέναντί σου...Με αγάπη,Ηλιαχτίδα.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρες..
ειναι δύσκολο αλλά έπρεπε να γίνει ;-)

oneiroparmenh είπε...

Ηλιαχτίδα μου πλεόν δεν έχω τύψεις...Λυπάμαι λίγο αλλά ξέρω ότι αυτό που έκανα έπρεπε να γίνει...

Όμως μη νομίζεις ότι θα ήταν καλύτερα τα πράγματα στη δική σου περίπτωση αν έκανες το ίδιο...Μη νομίζεις ότι θα χαιρόσουν...
Μπορεί να ένιωσα μια κάποια ανακούφιση αλλά δεν μου έκανε καλό να ξέρω ότι προκάλεσα σε αυτό το άτομο αυτό το συναίσθημα που με έκανε να τον καταριέμαι όταν με έκανε εκείνος να το νιώθω...Ξέρεις εκείνο το μεσημέρι δεν έκλαψε μόνο εκείνος,έκλαψα κι εγώ...

βιργινία μου καλησπέρα...

Ανώνυμος είπε...

Να ξερες πόσο καιρό θέλω να το κάνω κ εγώ αυτό. Αλλά είμαι σίγουρη πως όχι μόνο συγγνώμη δεν θα ακούσω ή δάκρυα αλλά πάλι φωνές. Οπότε τα κρατάω μέχρι να σκάσω! Νομίζω πως είσαι πολύ δυνατή..

oneiroparmenh είπε...

starlight:Δεν κάνει να τα κρατάς μέσα σου μικρή μου...Πιστεψε με το δοκίμασα δε βοηθάει..

dark είπε...

ton pligoses.....ena dakry einai kalitero apo mia signomi..