Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

Παιχνιδάκι...

Ο αγαπητός νικος με κάλεσε σε παιχνιδάκι...

Πρέπει λέει να πω ποιά είναι τα αγαπημένα μου blog...
Μου είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω κάποια blog από άλλα,διότι όπως είναι φυσικό σε όποιο blog αφήνω σχόλιο σημαίνει ότι αυτά που γράφονται με ενδιαφέρουν..

Επίσης να διευκρινίσω ότι καλώς ή κακώς δεν τα πηγαίνω πολύ καλά με την αντικειμενικότητα,γι'αυτό συγχωρέστε με αν υπάρξω λίγο υποκειμενική..

Ανδρικά blog:
Haris:Οι απόψεις του κι ο τρόπος που τις εκφράζει με βρίσκουν τις περισσότερες φορές σύμφωνη..
Diage:Ο τρόπος που γράφει με ταξιδεύει σε άλλους τόπους και σε άλλες εποχές...
Και με συγγινεί πολύ..
Δ.Τζ.:Μου φαίνεται πως είναι πολύ ακριβης ο τρόπος που γράφει και ενώ μιλάει καποιες φορές για περίπλοκα κοινωνικά θέματα,μ'αυτόν τον τρόπο τα κάνει κατανοητά και σε μη ειδήμονες...
Μορφεας:Όταν μπαίνω στο blog του morfea,με συνεπαίρνει αυτή η υποτονική ατμόσφαιρα που επικρατεί κι η ηρεμία...

Γυναικεία blog:
dreaming brasil:Πολλά από αυτά που γράφει η αγαπητή aggelika πολλές φορές νιώθω σαν να τα έχω γράψει εγώ!!
emy:Δεσμοί αίματος βλέπετε!!lol
Μέσα στο blog της έχω ανακαλύψει πράγματα για εκείνη που τα έκρυβε καλά τόσα χρόνια ...

Λοιπόν τώρα πρέπει να καλέσω κι εγώ κάποιους..
Βασικά...δεν ξέρω...ας το συνεχίσει όποιος θέλει...

Πολλά φιλιά!!!

16 σχόλια:

purple είπε...

καλο μηνα στο μπλοκ με τα αγαπημενα μου χρωματα :-)))))

tk είπε...

Ρε κοριτσάκι με συγκίνησες...

Δ. Τζ. είπε...

Σ' ευχαριστώ πολύ ονειροπαρμένη μου! Να ξέρεις, αμοιβαία τα αισθήματα. Καλό μήνα κιόλας...

Haris είπε...

Αυτό, ομολογώ, ποτέ μου δεν το περίμενα:)) Να 'σαι καλά πάντως.

oneiroparmenh είπε...

Καλό μήνα επίσης purple μου...

morfea μου είσαι πολύ καλός!!

Να'σαι καλά δ.τζ. και καλό μήνα επίσης...

Βασικά καλό μήνα σε όλους!!

Hari μου γιατί δεν το περίμενες??Κι εσύ να είσαι καλά..

Haris είπε...

Να σου αρέσουν και οι απόψεις μου και ο τρόπος που τις εκφράζω πάει πολύ για μένα:))) Συνήθως οι αντιδράσεις είναι διαφορετικές.
Καλημέρα σου.

diage είπε...

"Ψάχνω να βρω τον δρόμο της χαράς κρατώντας στα χέρια μου τα δακρυσμένα σου όνειρα."

Υποκλίνομαι μπροστά σου πριγκίπισσα του ονείρου.

oneiroparmenh είπε...

Πριγγίπισσα του ονείρου...
Μμμμ...Μ'αρέσει...

diage μου σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια...

Καλησπέρα hari μου...

Βιργινία είπε...

http://caspergirl.wordpress.com/2007/11/16/3-x-3/

ορίστε και εγώ,να μην λές :-P

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Mε του Δ.ΤΖ. το blog θα συμφωνήσω και εγώ.Τα υπόλοιπα δεν τα έχω διαβάσει ακόμα.Καλησπέρες στο καμάρι της Ελευσίνας.

oneiroparmenh είπε...

βιργινια:Είπα εγώ τίποτα?Δεν είπα...
Καλημέρα!!!

νικος:Το καμάρι της Ελευσίνας??αχαχαχαχαχχα
Τι καλος!!

Να τα διαβάσεις και τα υπόλοιπα..Αξίζει..

Argy είπε...

stamata na eisai toso kali mazi mou vre!!!!;)

Mousitsa είπε...

kapote afhses sxolio kai sto diko mou blog!den xerw giati alla isws kati na sou eipe...Euxaristw..

oneiroparmenh είπε...

Καλησπέρα argy...

mousitsa μου όλα τα blog που αφήνω comment έχουν κάτι να μου πουν...Αν θυμάμαι καλά σου είχα αφήσει comment σε ένα post σχετικό με τη σιωπή...Ε λοιπόν σίγουρα είχε κάτι να μου πει αυτό το post..

Καλως ήρθατε κι οι δύο στο blog μου...

Argy είπε...

Kalws se vrika ! afises k se emena palia..k me evrizes..kati 8a sou eixe pei ekeino to post:DDDDDD hehehe filia!

oneiroparmenh είπε...

Πότε σε έβρισα βρε argy και δεν το θυμάμαι??Μάλλον αστειεύεσαι...χαχαχαχαχχα

Να μας ξανάρθεις...