Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2007

Μπλέ χειμώνας...

Μονάχα έχουν περάσει χίλια χρόνια,
κι εγώ συνήθως πέθαινα από αγάπη,
μέχρι που ήρθε αυτός ο μπλε χειμώνας
ν' ανάψει αυτά που έσβησε ο αιώνας.

Μετρήθηκα στις ώρες του τυφώνα,
στις ώρες που η καρδιά ξερνούσε στάχτη,
ακίνητος στη δίνη του κυκλώνα,
ν' ακούω μονάχα να μου λένε "πόνα"!

Το σώμα μου δε δόθηκε στις πέτρες,
δε στέρεψε το τελευταίο μου δάκρυ,
του έρωτα εποχές, μάγισσες, ψεύτρες,
των πιο όμορφων νυχτών, ώρες αλήτρες!

Δε θα συγκρίνω φως με το σκοτάδι,
ούτε λευκό αμνό με λύκο μαύρο.
Δε θα με θρέψει άλλο μάνας χάδι,
ας κλείσει της ψυχής μου το πηγάδι!

Μονάχα έχουν περάσει χίλια χρόνια...



Μουσική: Διάφανα Κρίνα, Στίχοι: Θάνος Ανεστόπουλος

28 σχόλια:

Haris είπε...

Ναι. Ο Μπλέ Χειμώνας δεν είναι φυσικό φαινόμενο. Είναι εσωτερικό πράγμα.

Εν Πλω είπε...

Μα δε θα δακρύσω πια για σένα
και μη ρωτάς για μένα
Δε θα δακρύσω πια για σένα
και μη ρωτάς για μένα...

oneiroparmenh είπε...

haris:Ναι έτσι είναι...Η χρήση των λέξεων στα τραγούδια των διάφανων κρίνων είναι κυρίως μεταφορική..Είναι ουσιαστικά μελωποιημένα ποιήματα..

εν πλω:Πολύ ωραίο κομμάτι κι αυτό...

Καλημέρα παιδάκια...

Dreamer είπε...

...τόσο τέλειο κομμάτι... και το live τους είναι αυτό που τους κάνει αξέχαστους...

oneiroparmenh είπε...

dreamer:Δεν τους έχω παρακολουθήσει live αλλά πρέπει να αξίζει πολύ...

Άκης είπε...

Τέλειο το τραγουδάκι.Αν και όταν θυμάμαι η ακούω διάφανα κρίνα,μελαγχολώ!!!

oneiroparmenh είπε...

Ε το έχουν αυτό τα διάφανα...Και ποιός δεν μελαγχολεί ακουγωντάς τα??

Το κομμάτι είναι από τα αγαπημένα μου...

Καλησπέρα άκη...

Δ. Τζ. είπε...

"Μονάχα έχουν περάσει χίλια χρόνια(...)μέχρι που ήρθε αυτός ο μπλε χειμώνας". Δε λένε ότι όσα φέρνει η ώρα... κλπ. Στα χρόνια μέσα, οι "τέλειες" στιγμές είναι μια σταγόνα στον ωκεανό, αρκεί όμως για να μας "θρέψει" για... χίλια χρόνια. Ελπίζω να το ερμηνεύω σωστά...

oneiroparmenh είπε...

δ.τζ..Δεν υπάρχει σωστή και λάθος ερμηνεία...Αυτή είναι η γοητεία της τέχνης,οτι μπορεί καθένας να την ερμηνεύσει με διαφορετικό τρόπο...

Όσο για την προσεγγισή σου είναι πολύ ενδιαφέρουσα...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Πολύ όμορφο...Καλές γιορτές να έχουμε γλυκιά μου.

oneiroparmenh είπε...

Καλές γιορτές νίκο μου...

Καλές γιορτές σε όλους!!!

purple είπε...

ομορφοι στιχοι...
καλες γιορτες σου ευχομαι :-)

Emy είπε...

Υπέροχο κομμάτι με πολύ νόημα όπως όλα τα κομμάτια των διάφανων...

Καλό βράδυ..

oneiroparmenh είπε...

Καλές γιορτές και σ'εσένα purple μου...

Συμφωνώ emy μου για τα διάφανα..

Καλημέρα!!!

Κώστας είπε...

Μόνο μελαγχολήσει; Κάποιοι έχουμε κλάψει με αυτά.. :)

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

οι στιχοι των κρινων ειναι πραγματικα πολυ ομορφοι.
ειναι ποιηματα.
ειναι βιωματα.

δεν ειναι τοσο μελαγχολικα οσο ομορφα.

καλησπερα

moukelis είπε...

Χαρούμενα Χριστούγεννα,με αγάπη,ευτυχία και πολλά πολλλά όνειρα που θα βγουν αληθινά!

KouKos είπε...

Χρόνια πολλά σε όλους! Καλές γιορτές!

Oneiroparmenh μου, καλές γιορτές και σε σένα, και κοίταξε με το νέο έτος να συνεχίσεις να ταξιδεύεις τις σκέψεις μας!

Σκορπινα είπε...

Χρόνια πολλά κούκλα μου!
Και μπλέ χειμώνες, και μωβ χειμώνες...
Και όλους τους χειμώνες θα τους περάσουμε...
Αφού δεν μπορούμε να τους αποφύγουμε...Ας τους απολαύσουμε...

Φιλιά πολλά πολλά!

KouKos είπε...

Μονάχα έχουν περάσει δύο μήνες
και νοιώθω πως σε ξέρω χίλια χρόνια... :):)

Άκης είπε...

Χρόνια πολλά.Ευτυχισμένο το νέο έτος,με υγεία καί ευτυχία.Όλες οι προσδοκίες σου για το 2008,ευχές μου.

oneiroparmenh είπε...

κώστας:Κι εγώ κλάψει κώστα μου...Κι ακόμα μερικές φορές με κάνουν να δακρύζω...

δεν υπάρχει κάτι για το οποίο τίθεται θέμα:Επειδή ακριβώς είναι βιώματα γι'αυτό ακριβώς είναι τόσο όμορφα...

κούκος:Αν πράγματι ταξιδεύω τις σκέψεις σου κούκε μου,τότε όσο μπορώ θα συνεχίσω ευχαρίστως...
Όσο για τα χίλια χρόνια κι εγώ έτσι νιώθω κούκε μου το ξέρεις...

Όσο για όλους εσάς που με επισκεφτήκατε για να μου δώσετε τις ευχές σας,τις ανταποδίδω,να έχετε καλή χρονιά,να περνάτε πάντα καλά κι ελπίζω ο νέος χρόνος να σας φέρει ό,τι ποθείτε...

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά ονειροπαρμένη μου !!

εύχομαι τα καλύτερα όνειρα να τα δούμε φέτος πραγματοποιημένα ....

να ειναι μια υπέροχη χρονια ....

να σαι καλα καλή μου ..

φιλιά πολλά

_Κυβέλη_

oneiroparmenh είπε...

Ευχαριστώ καλή μου...

Κι εσύ ότι επιθυμείς...

Και καλως ήρθες στην παρέα μας...

island είπε...

Καλημέρα...ευτυχισμένος ο καινούριος Πάσχας.Τα Διάφαα Κρίνα είναι από τα λίγα συγκροτήματα που μελλοποιούν ποιήματα.ΚΑι τους ταιριάζει μάλιστα....Πολύ καλή η επιλογή σου.

oneirosineparmenh είπε...

αχ αχ...πολύ όμορφο το τραγούδι, σε πάιρνει μακρυα...θέλουμε και οι δυο να κατοικήσουμε στα όνειρα μου φαίνεται...να σου κάνω μια ευχή για το νεο έτος; να ζήσει το όνειρο μες τη ζωη σου!!!

Byronas είπε...

Είναι ωραία τα Κρίνα ώρες ώρες.

Out of blue ευχές για μια καλή χρονιά από μένα!

oneiroparmenh είπε...

island:Δεν είναι μόνο ότι μελοποιούν ποιήματα...Τα περισσότερα από αυτά τα γράφουν και οι ίδιοι...Κι είναι πολύ ωραίο όταν ανακαλύπτεις κάτι που σε εκφράζει...

oneirosineparmenh:Καλή μου (σχεδόν) συνονόματη αξίζει να ζούμε και μόνο για να ονειρευόμαστε...Μη σταματήσεις να ονειρεύεσαι...

byronas:Χαιρομαι που σου αρέσουν και σένα καλέ μου...Καλή χρονιά..