Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007

Το μπαλάκι του ping-pong...

θέλω να γράψω κάτι...Αλλά δεν ξέρω τι...

Θέλω να γράψω κάτι γι'αυτό που ψάχνω και δε βρίσκω..
Αλλά αν δεν το βρω πρώτα δεν θα μπορέσω να γράψω τίποτα..

Κι είναι κι αυτά τα πλασματάκια...
Αυτές οι δύο φωνούλες μες το κεφάλι μου που με βασανίζουν...

-Δεν ξέρεις τι θέλεις...Αυτό έχω να πω εγώ...
-Οκ το δέχομαι,δεν ξέρω τι θέλω..Και γιάτί όμως θα έπρεπε να ξέρω?
-Κοριτάκι μου με δουλεύεις??Άμα δεν ξέρεις τι θέλεις τότε τι ψάχνεις??
-Δεν ξέρω...Αυτο που ξέρω μόνο είναι ότι αν δεν το βρω σύντομα δε με βλέπω καλά...
-Ψάχνεις λοιπόν να βρεις κάτι που δεν ξέρεις τι είναι...Αυτό εγώ πρώτη φορά το ακούω..
-Ξέρεις τι λέει ο Μίλαν Κούντερα??
-Ποιός??Μίλαν τι??
-Λέει ότι δεν μπορεί κανείς να ξέρει αυτό που πρέπει να θέλει,γιατί έχουμε μόνο μια ζωή και δεν μπορούμε ούτε να τη συγκρίνουμε με προηγούμενες ζωές ούτε να την επανορθώσουμε σε ζωες επερχόμενες...
-Α καλά....Εσύ κοριτσάκι μου δεν την παλεύεις...Είσαι πολύ φαντασμένη τελικά...
-Κι εσύ είσαι ξινός και μου έχεις ζαλίσει το μυαλό με τις βλακείες σου...Δε με νοιάζει τι θέλω...Μόνο να το βρω θέλω...

Αυτή η δουλειά γίνεται συνέχεια...Νιώθω ότι οι σκέψεις μου παίζουν ping-pong κι εγώ είμαι το μπαλάκι που πάει πέρα δώθε...Πότε από τη μια,πότε από την άλλη πλευρά...

29 σχόλια:

Άκης είπε...

Να σου πώ να μην ανησυχείς?Δέν είσαι η μόνη.πίστεψε με...

oneiroparmenh είπε...

To ξέρω ότι δεν είμαι η μόνη...Είναι φυσιολογικό...

Καλώς ήρθες aki...

Άκης είπε...

Έτσι μπράβο.Είναι φυσιολογικό. ¨) Καλώς σας βρήκα

aggelika είπε...

χαχα! Σίγουρα δεν είσαι η μόνη!
Και εγώ αυτό παθαίνω και με την ίδια ακριβώς κατάληξη!!
Δεν καταντάει σπαστικό όμως καμιά φορά? Εμένα μου την δίνει ώρες ώρες! Και επαναστατώ ενάντια στον εαυτό μου! Ουαου!! Το κατάφερα και αυτό!!
Καλό βράδυ!

oneiroparmenh είπε...

Εγώ αγγελική μου είμαι ανώμαλη...Μ'αρέσει να είμαι έρμαιο των σκέψεών μου...Μ'αρέσει να γίνομαι το μπαλάκι τους...

diage είπε...

..."ψάχνω" και "θέλω".Δυο λεξούλες που δημιουργούν σύγχυση.Το μυστικό είναι να βάλεις το ψάχνω πάνω στο θέλω.Σσσσσ μην το πεις πουθενά.Θα το ξέρουμε μόνο εγώ κι εσύ...

Μου είχε πει κάποτε μια φωνούλα.

oneiroparmenh είπε...

diage:Στην αρχή νόμιζα ότι έψαχνα αυτό που ήθελα...
Ύστερα συνειδητοποίησα ότι δεν ήξερα τι ήθελα...
Κι έτσι γύρισα στο πρωιμο στάδιο,να ψάχνω δηλαδή τι θέλω κι όχι αυτό που θέλω,γτ απλά δεν ξέρω ποιό είναι αυτό..
Αυτές οι δύο λέξεις πράγματι δημιουργούν σύγχυση...

moukelis είπε...

Καλημέρα και καλή σου εβδομάδα!
Μπορει αυτό που ψάχνεις να είναι το ίδιο με αυτό που θέλεις,και να είναι κάτι που ήδη έχεις,γι'αυτό να μμην το βρίσκεις.Και τρίτη φωνούλα ε;

oneiroparmenh είπε...

Τι την ήθελες αυτή την τρίτη φωνούλα moukelis μου??Για να με μπερδέψεις περισσότερο??

Αν δεν ξέρω τι θέλω τότε πως γίνεται να ψάχνω να βρω αυτό που θέλω...

Όσο για το άλλο,εφόσον δεν ξέρω τι θέλω,υπάρχει πράγματι η πιθανότητα να το έχω και να μην το ξέρω...

Dreamer είπε...

είμαστε τόσοι πολλοί μαζί σου... μερικές φορές σκέφτομαι ¨"σήμερα θα κάτσω να σκεφτώ τι είναι αυτό που θέλω επιτέλους από την ζωή μου" ...,ετά από λίγο βαριέμαι αυτήν την σκέψη και τα παρατάω όλα....

oneiroparmenh είπε...

Έτσι ακριβως...
Όλο λέω θα βάλω μια τάξη μέσα στο κεφάλι μου κι όλο δεν κάνω τίποτα..
Είναι σαν το δωματιό σου,που όλο λες θα το συμμαζεψεις και ποτέ δεν το κάνεις...
Όμως πιστεύω ότι αυτό όλο μου βγαίνει αυθόρμητα...Νιώθω ότι υπάρχει μέσα μου ένας μηχανισμός που με αποπροσανατολίζει διαρκώς κι επίτηδες μου φαίνεται...

Σκορπινα είπε...

Για φαντάσου πως θα ήταν να μην άκουγες καμία φωνούλα...Και να μην ήξερες καν αν θέλεις...
Ή για φαντάσου να άκουγες μόνο μια φωνή υπό τη μορφή διαταγής και να έκανες ότι ήθελε εκείνη...
Αυτό λοιπόν που σου συμβαίνει είναι η ελεύθερη βούληση..."Και τι σκατά να την κάνω ?" θα μου πεις, αφού σε μπερδεύει και σε βασανίζει...
Ε... δεν ξέρω... Αφού δεν μπορείς να την αποφύγεις, απόλαυσε την...!

Φιλιά πολλά!

oneiroparmenh είπε...

Δεν θα ήθελα να ανήκω σε καμία από αυτές τις δύο περιπτώσεις σκορπίνα μου...Κάτα κάποιο τρόπο έχω περάσει κι από τις δύο και ξέρω πως δεν κάνουν καλό...

Δεν είναι ότι δεν θέλω να υπάρχουν αυτές οι δύο φωνούλες...Απλά θέλω να τις κάνω να συμφωνήσουν έστω και σε ένα σημείο...Οι διαφωνίες τους δεν καταλήγουν ποτέ πουθενα...Όλα όσα σκέφτομαι καταλήγουν σε αντιφάσεις...

Και ναι υπάρχουν πολλές στιγμές που την απολαμβάνω αυτή την κατάσταση...

Δ. Τζ. είπε...

Ναι, φυσιολογικό είναι! Κι εγώ τα περνάω αυτά. Ο συνήγορος του διαβόλου που κρύβουμε μέσα μας κάνει την εμφάνιση του και όποιος μείνει όρθιος...

oneiroparmenh είπε...

Ναι ο άτιμος!!Κι είναι αυτός ένας!!Δεν του τη βγαίνεις με τίποτα...

island είπε...

Δύο φωνές,συν μία η δικιά μας συν μία η δικιά σου....πώπω μπλέξιμο που περνάμε αγαπητή....στο γήπεδο πιο εύκολα ξεχωρίζεις τι συμβαίνει.Τί να πεις;Κωλοζωή

Σκορπινα είπε...

Καλημέρες

Δεν πρόκειται να συμφωνήσουν ποτε...Σόρρυ που στο λέω έτσι αλλά το ξέρεις και από μόνη σου...
Μην ξενχάς ότι μέσα από τις διαφωνίες βγαίνουν οι πιο σωστές αποφάσεις..Αν βγουν...(χαχα)
Εγώ όσο με θυμάμαι, πάντα αυτό το πρόβλημα έχω...Στο τέλος δεν ακταλήγω σχεδόν ποτέ κάπου...Απλά αφήνω τα πράγματα να κυλούν όπως έρχονται...Στην τελική ό,τι σκέφτεσαι πολύ το χαλάς...Οπότε, αυτό που έχω να σου πώ είναι απλά άραξε και άσε τις φωνές να μιλάνε...

ΦΙΛΙΑ

oneiroparmenh είπε...

island:Τότε να προτιμήσω το γήπεδο από το ping pong...

Καλως ήρθες..

σκορπίνα:Έτσι είναι σίγουρα...Ό,τι σκέφτεσαι πολύ το χαλάς...Αλλά είναι λίγο δύσκολο...

APSOY είπε...

Δεν πρόκειται να συμφωνήσουν ποτέ αυτές οι φωνούλες :)
Και αυτή είναι η μαγεία τους.
Διαφορετικά θα ήταν βαρετά ;)

Ανώνυμος είπε...

ΠΟΣΟ ΣΕ ΝΙΩΘΩΩΩΩΩΩΩΩ

oneiroparmenh είπε...

apsoy:Δεν έχεις άδικο...Αυτή είναι η μαγεία τους...
Όταν τις πιάνει η τρέλα τους όμως έλεος δεν αντέχω να τις ακούω...

Βιργινία μου χαίρομαι που με καταλαβαίνεις...

skount είπε...

Κακό πράγμα οι απανωτές σκέψεις.Μακάρι να μην κάναμε τόσες πολλές σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα.
Υ.Γ:Αλλαξα διεύθυνση στο blog μου.Πλέον με βρίσκεις εδώ: http://skount21.blogspot.com

oneiroparmenh είπε...

νικοσ:Δεν με ενοχλεί τόσο το ότι είναι απανωτές...Με ενοχλεί το ότι είναι αντιφατικές...

Haris είπε...

Χαίρομαι όταν ακούω τέτοια λόγια. Όσο και αν φαίνεται περίεργο, αυτές οι σκέψεις, οι αμφιβολίες και συνάμα η ακλόνητη θέληση για κάτι υπεράνω, είναι αυτό που χαρακτηρίζει όσους σκέφτονται υπεράνω του εαυτού τους -οι ανήσυχοι. Οι ικανοί, οι δυνατοί. Δεν νομίζω να υπάρχει άνθρωπος που πέτυχε τους στόχους του χωρίς να νιώθει αυτά που λες. Απόλαυσε το βάσανό σου. Μόνο σε καλό θα σε βγάλει.

oneiroparmenh είπε...

Δεν ξέρω αν είμαι ικανή κ δυνατή hari..Το μόνο που ξέρω είναι ότι είμαι ανησυχη...Κι ότι παραδόξως απολαμβάνω το βασανό μου...Μακάρι να με βγάλει σε καλό όπως λες...

Καλησπέρα και σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια..

Haris είπε...

Και αν δεν είσαι ικανή και δυνατή τώρα, όπως λες, θα γίνεις. Είναι το σίγουρο αποτέλεσμα των ανθρώπων που είναι τεντωμένοι συνεχώς, που είναι ανήσυχοι συνέχεια. Θα αναγκαστείς για να ισορροπίσεις την ψυχή σου με το σώμα σου.

Και ο ανήσυχος για την ψυχή του είναι έτσι και αλλιώς δυνατός, γιατί ζητάει αυτό το παραπάνω, τον τρίτο δρόμο, τον άγνωστο.

Iliaxtida είπε...

ποιος στις λεει αυτες τις αηδιες?την επομενη φορα να του πεις οτι αν εκεινος ξερει τι θελει good for him κ να σαφησει στην ησυχια σ..ακους εκει!! :))

oneiroparmenh είπε...

Το θέμα είναι μικρή μου ότι όλα αυτά βγαίνουν από το κεφάλι μου...
Και ο λόγος κι ο αντίλογος είναι όλα δημιούργημα του μυαλού μου...Κατάλαβες??

Καλησπέρα..

oneiroparmenh είπε...

haris:Βαθιά μέσα μου έτσι πιστεύω κι εγώ...Είναι πολύ σωστά αυτά που λες...