Σάββατο 17 Νοεμβρίου 2007

Γλυκειά μελαγχολία...

"Δε μ' ακούει κανένας απόψε και τίποτα δε με βοηθάει
η κιθάρα μου έχει θυμώσει απόψε και δεν μου μιλάει

Πατάω σε σπασμένα γυαλιά...Πατάω σε σπασμένα γυαλιά..."

Αργά...
Αρκετά ώστε να εξασφαλιστεί η κατάλληλη ατμόσφαιρα...
Σκοτάδι...
Ό,τι πρέπει...

Η κατάλληλη συνταγή για μια γλυκεια μελαγχολία...


Ηρεμία...
Ηρεμία έξω ηρεμία και μέσα...
Ψυχική ηρεμία...Αχ!!!Πόσο καιρό είχε να νιώσει ψυχικά ήρεμη...
Εδώ νιώθει ήρεμη...Δεν είναι αυτό που θέλει...
Αλλά τουλάχιστον είναι πλέον μακριά απο τις μαχες...
Τις μάχες που έδινε καθημερινά η ψυχή της...
Μακριά από τον πόλεμο...

Οι απώλειες από εκείνες τις μάχες είναι πολλές...
Σάπισαν απ'το κρύο πολλά κομμάτια της ψυχής της...
Τα έκοψε όμως ένα ένα και τώρα είναι υγιής...
Υπάρχουν και κάποιες τρύπες από τις σφαίρες...
Έμαθε να ζει μ'αυτές όμως...
Εμεινέ για πολύ καιρό στη φυλακη η ψυχή της...
Υπέστη και πολλά βασανιστήρια...
Τα περισσότερα από αυτά τα προκαλούσε η ίδια...
Αλλά πάει αυτό πέρασε...
Ευτυχώς βρήκε ανθρώπουν να περιποιηθούν τις πληγές...
Τα τραύματα της ψυχής της...

Από αυτόν τον πόλεμο όμως δεν είχε μόνο απώλειες η ψυχή της...
Απέκτησε και εμπειρία...
Τώρα ξέρει να αναγνωρίζει με την πρώτη τον εχθρό...
Τον αντιμετωπίζει με τόλμη και με μια δόση ειρωνείας...
Τον αγνοεί...
Που και που τον χλευάζει κιόλας..
Τώρα ξέρει πως δεν είναι ισαξιός της αυτός ο εχθρός...
Αφού κατάφερε να τον νικήσει πλέον είναι ασήμαντος...


Όχι πλέον κανείς δεν μπορεί να την παρασύρει σε ανούσιες μάχες...
Οι μάχες που θα δίνει από εδώ και μπρος θα είναι μάχες που θα έχουν νόημα...
Ναι μόνο τέτοιες μάχες...


"Η πόλη παίζει τη σκληρή, στα ενήλικα παιδιά της
κι αν λείπει το άλλο σου μισό, μισός μένεις κι εσύ
μα όταν μαζί σου περπατώ, στα έρημα στενά της
στο πέλαγος της μοναξιάς μου, γίνεσαι νησι..."

Μετά γυρίζει στο τώρα...Σ'αυτό το τώρα που τη γεμίζει...
Σ'αυτό το τώρα που αγαπάει...
Και μελαγχολεί...Και της αρέσει...

"Ένα τσιγάρο ακόμα και μετά νάνι..."λέει στον εαυτό της
Το ίδιο είπε όμως και στο προηγούμενο τσιγάρο...

Συνεχίζει λοιπόν να σκέφτεσαι...
Προσπαθεί να αναλύσει τα συναισθηματα της...
Δεν τα καταφέρνει...Δε βαριέσαι??Θα της το δείξει ο χρόνος τι νιώθει...


"Χρειάζεται ένα θαύμα εδώ, δεν γίνεται αλλιώς
αυτά που μας βαραίνουν να καούν, μα πες μου πως
τα πάνω να'ρθουν κάτω και τα πίσω να'ρθουν μπρός
χρειάζεται ένα θαύμα εδώ μα πες μου πως..."


Σκεφτεται τους ανθρώπους που είναι δίπλα της...
Υπόσχεται στον εαυτό της να μην ξεχάσει να τους το ανταποδώσει κάποια στιγμή...

Αχ νιώθει τόσο καλά απόψε...


"Καιρός να κάνω κάτι πια σωστό
να στείλω ένα γράμμα και σε μένα
να πω στον εαυτό μου σ'αγαπώ
μα ξέχασα οδό και αριθμό
και μένει στο συρτάρι μου κι αυτό"


Μετά...Μετά...Μετά την παίρνει ο ύπνος...
Ίσως αύριο να μας πει τι ονειρεύτηκε...
Ίσως πάλι να μην ονειρεύτηκε τίποτα...
Ίσως να ονειρεύτηκε και να μη θέλει να μας το πει...

Συγχωρέστε την πάντως που δεν πρόλαβε να μας πει καληνύχτα...


14 σχόλια:

moukelis είπε...

Καλημέρα!Τελικά έχουμε τα ίδια γούστα και στη μουσική και στις ταινίες.Καλώς σε βρήκα!
Υ.Γ.το πρηγούμενο κειμενάκια όπου έλεγες ότι για να σε ερωτευτεί κάποιος πρέπει πρώτα να ερωτευτείς τον εαυτό σου,με εκφράζει απόλυτα.

oneiroparmenh είπε...

moukelis:Καλημέρα!!Χαιρομαι πολύ που έχουμε τα ίδια γούστα...

Καλως ήρθες!!

Δ. Τζ. είπε...

Πολύ πετυχημένη η επιλογή των στίχων (πρόκειται και για ωραία κομμάτια).

Όσο για την ενδοσκόπηση (αν και καμιά φορά είναι δυσσάρεστη) χρειάζεται που και που, για να μας θυμίζει που ήμασταν, που πήγαμε και για να μας βοηθάει να δούμε πως ονειρευόμαστε το αύριο μας.

Την καλησπέρα μου...

oneiroparmenh είπε...

Έτσι είναι..Χρειάζεται που και που να κάνουμε ένα διάλογο με τον εαυτό μας...

Καλησπέρα δ.τζ..

Angel Vs Life είπε...

oxi eironies ston exthro. akoma kai o polemos exei ena savoir vivre... :o)

oneiroparmenh είπε...

angel vs life:Στον πόλεμο καλέ μου δεν υπάρχει savoir vivre...

chroma mob είπε...

....τι τέλεια αυτή η ψυχική ηρεμία.. αλλά που να την βρεις....

oneiroparmenh είπε...

chroma mob:Ναι είναι τέλεια η ψυχική ηρεμία...Την αποκτάς όταν παύει η ψυχή σου να επηρεάζεται αρνητικά από τους άλλους..Για να βρεις όμως την ψυχική ηρεμία πρέπει πρώτα να έχεις γνωρίσει και την άλλη πλευρα....

rip1708 είπε...

geia sou koritsaki!xairomai pou eisai iremi..elpizw suntoma na arxiseis kai na gelas..na prosexeis..
dressed up to the eyes
"it's a wonderful surprise
to see your spirit's rise
throwing out your frown
and just smiling at the sound
and as sleek as a shriek
spinning round and round"
nadia

oneiroparmenh είπε...

Ευχαριστώ νάντια μου...Ευχαριστώ πολύ...Γελάω...Πλέον χαμογελάω..Έχω πολλούς λόγους για να χαμογελάω...
Κι εσύ να είσαι καλά κουκλίτσα μου...Και να χαμογελάς...

Ανώνυμος είπε...

Πολύ ωραίο :-)
Καλησπέρα

oneiroparmenh είπε...

Καλησπέρα βιργινία μου...

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Αύριο θα ξαναπεράσω να μου πείς τι ονειρεύτηκε...:)-

oneiroparmenh είπε...

Α νικο μου θα σε στενοχωρησω...
Τη ρώτησα αλλά δεν ήθελε να μου πει..
Καλησπέρα..