Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2007

Το blog μου...

Είμαι πολύ περήφανη γι'αυτήν εδώ την ιστοσελίδα...
Με βοήθησε πολύ να μπορέσω να κάνω ένα διάλογο με τον εαυτό μου που μου ήταν απαραίτητος...
Δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς ότι όλα αυτά που γράφω καθρεφτίζουν την ψυχοσυνθεσή μου και τα όσα αισθάνομαι τη στιγμή που τα γράφω...

Εκτός απο αυτό,η περιηγησή στις δικές ιστοσελίδες με έκανε επίσης να μάθω πολλά...Έχετε γίνει πλέον όλοι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας μου...

Γι'αυτό σας ευχαριστώ όλους πολύ γιατί με τα σχολια σας αλλά και με την επίσκεψή σας και μόνο εδώ με βοηθάτε πολύ..

Αυτά...Έτσι μου'ρθε τώρα να γράψω ένα post και για σας...Για σας που κατά κάποιον τρόπο σας νιώθω πολύ πιο κοντά μου απ'ότι είστε...

Καληνύχτα..

15 σχόλια:

purple είπε...

ειναι ενα μεσο να γνωριζονται ψυχες, μερικες απο αυτες ειναι πολυτιμες...

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

να είσαι καλά...

oneiroparmenh είπε...

purple:Ναι έτσι είναι ακριβώς όπως τα λες...Γιατί μέσα από τα blog γνωρίζεις ψυχές κι αυτή είναι και η μαγεία...
Παντως πιστεύω πως όλες οι ψυχές είναι πολύτιμες,αναιξερέτως...

σπύρος σεραφείμ:Κι εσύ σπύρο μου...Καλησπέρα...

Δ. Τζ. είπε...

Έχεις δίκιο... Έτσι αισθάνομαι κι εγώ για το μπλογκ. Είναι ένα μέσο μέσα απ' το οποίο βγάζεις τρόπον τινά τα συναισθήματα σου, κάθε φορά που γράφεις. Ταυτόχρονα τα συζητάς και κατά αυτή την ένοια βελτιώνεσαι και εξελίσεσαι...

Haris είπε...

Εγώ πάλι, ΄ντρέπομαι για την δικιά μου.

Χαίρομαι πάντως που εσένα σε βοηθά τόσο πολύ.

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Και εμείς σε ευχαριστούμε..:)

oneiroparmenh είπε...

δ.τζ.:Έτσι είναι ακριβώς...Σαφώς και βελτιώνεσαι και εξελίσσεσαι μέσα από τα blog,εφόσον εκφράζονται ελεύθερα οι απόψεις όλων και προωθείται ο διάλογος..

haris:Μα γιατί χαρη μου το λες αυτό...Το blog σου εμένα μου αρέσει πολύ!!

νικοσ:Να είσαι καλά νίκο μου!!

Ανώνυμος είπε...

Χμμ... αυτο είναι ο ορισμός του αναστοχασμού - ή αναστοχαστικότητας όπως προτιμώ. Υπάρχει και ένα αντίστοιχο - στη λογική του εννοώ - blog.

Πολύ συμπαθητικό το blog σου. Θα το ξαναδώ.

oneiroparmenh είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε το blog μου...
Καλως ήρθες..

Ανώνυμος είπε...

Σ' ευχαριστώ για την τοποθέτηση του blog μου στο blogroll σου - εγώ ήδη το είχα πράξει για να σε παρακολουθώ γιατί από RSS και τέτοια δεν σκαμπάζω πολλά.

Μια σημείωση μόνο που ανακάλυψα καταλάθος περντώντας το ποντίκι από πάνω. Έχεις βάλει δυο φορές το http και δεν βγαίνει το link. Το ίδιο συμβαίνει και με το blog moonchild.

Ελπίζω βέβαια να μην θεωρήσεις άκομψη την παρατήρησή μου.

oneiroparmenh είπε...

evangelos:Καθόλου άκομψη η παρατηρησή σου...Αν δεν μου το έλεγες δεν θα το καταλάβαινα..Είχα παρατηρήσει οτι δεν άνοιγαν οι σελίδες αλλά νόμιζα πως έφταιγε η σύνδεση...Τεσπά ευχαριστώ πολύ..

tk είπε...

όλοι λίγο ή περισσότερο έτσι νιώθουμε. πως παίρνουμε κάτι από εδώ που δεν μπορούμε να το βρούμε έξω...

να είσαι καλά ονειροκοριτσάκι...

oneiroparmenh είπε...

Κι εσύ να είσαι καλά morfea μου!!

Ανώνυμος είπε...

Συγχαρητήρια..πολύ καλή δουλειά..συνέχισε έτσι :-)

oneiroparmenh είπε...

Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Βιργινία..

Καλως ήρ8ες..