Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2007

October...









"October"U2

October
And the trees are stripped bare
Of all they wear
What do I care

October
And kingdoms rise and kingdoms fall
But You go on
And on

Αυτές τις μέρες αρχισα να νιώθω πως έφτασε πλέον το φθινόπωρο...
Άτιμη εποχή...Η χειροτερή μου...Μονότονη...Από τον Οκτώβριο και μετά όλα γίνονται πιο σκοτεινά,πιο μαύρα...

Πάντα με επηρρέαζε πολύ ο καιρός...Όχι μόνο ψυχολογικά...Κι ο ίδιος μου ο οργανισμός αντιδρά σ'αυτή την παρακμή του φθινοπώρου...Τα κοκκαλά μου πονάνε από την υγρασία,το δέρμα μου γεμίζει εξανθήματα,τα μαλλιά μου σκουραίνουν όταν κρύβεται ο ήλιος...

Εδώ και μέρες βρέχει ασταμάτητα,δεν μπορείς να βγεις έξω να κάνεις μια βόλτα και κυρίως λείπει ο ήλιος...Μου λείπει ο ήλιος πολύ...

Βέβαια αυτός ο καιρός σε βοηθάει να μείνεις λίγο σπίτι και να βυθιστείς σε μια γλυκιά μελαγχολία,όμως όχι για πολύ,δεν κάνει για πολύ,κάνει κακό...

Ελπίζω να σταματήσει επιτέλους να βρέχει...

30 σχόλια:

Εφιάλτης είπε...

Η βροχή είναι ωραία....

Δ. Τζ. είπε...

Ακριβώς τα ίδια αισθάνομαι κι εγώ... Θες να κλείσεις τα μάτια σου και να έρθει αίφνης το καλοκαίρι. Χειμώνας, καιρός για ενδοσκόπηση, άρα και μελαγχολία (δίκιο έχεις όμως δεν κάνει για πολύ). Νυχτώνει και νωρίς και εγώ προσωπικά θέλω όλη τη μέρα να είμαι κάτω από τα παπλώματα. Το παθαίνει και κανένας άλλος;;;

Σκορπινα είπε...

Κάθε εποχή έχει τη χάρη της...Και εγώ προτιμώ το καλοκαίρι, αλλά αν ήταν πάντα καλοκαίρι πως θα εκτιμούσες?
Πρέπει να βρέξει μέχρι να ποτίσουν τα κόκκαλά σου, για να εκτιμήσεις τη ζεστασιά του καλοκαιρινού ήλιου...
Πρέπει να περάσεις άσχημα για να εκτιμήσεις τα ωραία...
Ζήστο λοιπόν...Για να μπορείς να απολαύσεις το καλοκαίρι...

Haris είπε...

Εγώ προτιμώ την άνοιξη πάντως. Με τους πρώτους καυτούς ήλιους μετά τα χειμώνα και το γρασίδι...

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

πάντα περιμένω το τέλος της βροχής και παραμονεύω το ουράνιο τόξο.
Το καό με σένα είναι ότι δεν έχω τρόπο να σου στείλω αχτίδες ηλίου!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

και μου έφυγε ένα "κ", από το κακό!

oneiroparmenh είπε...

εφιάλτης:Είναι ωραία όταν κρατάει για λίγο...

δ.τζ.Έτσι ακριβώς όπως τα λες..

σκορπίνα:Συμφωνώ,άλλωστε έχω ξαναπεί τη γνώμη μου γι'αυτό το θέμα,πρέπει να γνωρίσεις την άσχημη πλευρά για να εκτιμήσεις την καλή...
Αλλά δεν μπορώ πια τόση βροχή!!Δεν αντέχω!!

oneiroparmenh είπε...

haris:Η άνοιξη είναι η ακριβώς αντίστροφη εποχή από το φθινόπωρο...Βλέπεις λίγο ήλιο παραπάνω,βγάζεις το παλτό,νιώθεις ελεύθερος!!
Αλλά εγώ επιμένω στο καλοκαίρι..

σπύρος σεραφείμ:Εμένα μου φτάνει και μόνο που με επισκέπτεσαι σπύρο μου...

KouKos είπε...

Περίεργα μας τα λές ονειροπαρμένη μου! Εσύ δεν ήσουν εκείνη που απεχθάνεται την αυγή? Περίμενα πως το φθινόπωρο θα ήταν η αγαπημένη συ εποχή... Κατάφερες να με αιφνιδιάσεις, ομολογώ!
Πάντος, κι εγώ το καλοκαίρι προτιμώ, έλα όμως που αυτή την εποχή είμαι ερωτευμένος, και δε με ενδιαφέρει τι καιρό έχει έξω?
Εμείς να είμαστε καλά... κι έξω ας ρίχνει και καρεκλοπόδαρα :-)

Υ.Γ. Όταν είσαι πολύ χαρούμενος, καμία εποχή δεν μπορεί να μετριάσει τη χαρά σου... περπατάς μέσ'τη βροχή, χωρίς ομπρέλα, και δε σε νοιάζει τίποτα! (ούτε τα 40αρια που ενδέχεται να ανεβάσεις...)

oneiroparmenh είπε...

Άλλο το ένα κι άλλο το άλλο!!Απεχθάνομαι το ξημέρωμα διότι χαλάει την ατμόσφαιρα που έχω δημιουργήσει την νύχτα..Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν αγαπάω και τον ήλιο..Δεν αντέχω τα σύννεφα!!Θέλω καθαρό τον ουρανό!!

Εσένα καλέ μου είναι λογικό να μη σε ενδιαφέρει τι καιρό κάνει εξω!!Αφου είσαι ερωτευμένος!Κι εγώ αν ήμουν ερωτευμένη θα χορευα στη βροχή δε θα είχα πρόβλημα!!αχχααχχαχ

Πολλά φιλιά κούκε!!

Chameleon_Dark είπε...

Μου λείπει ο ήλιος, κάθε στιγμή...Κι όμως, αυτή η μουντή μελαγχολία είναι μια (σχεδόν)ευπρόσδεκτη αλλαγή...

Και όπω είπες, είναι καιρός για σπίτι, επισκέψεις σε (και από) φίλους,μεγάλες συζητήσεις ενώ έξω βρέχει, κουκουλώματα στο κρεββάτι παρέα με ένα καλό βιβλίο που είχες παραμελήσει...

Χμμμ...σαν να μην ακούγεται τόσο άσχημο τελικά... ;)

oneiroparmenh είπε...

chameleon_dark:Ωραία είναι αυτά που λες,δε διαφωνώ απλά μου ήρθε λίγο απότομη η αλλαγή του καιρού και καταλαβαίνεις..
Που θα πάει θα προσαρμοστώ και θα το διασκεδάζω κι εγώ..

Καλως ήρθες!!

APSOY είπε...

Κι εγώ είχα πάντα την ίδια αίσθηση...
Και γκρίνιαζα κι όλας λίγο όποτε πλησίαζε Φθινόπωρο...
Αλλά τελικά νομίζω πως δεν έχει διαφορά. Στο χέρι μας είναι να βγούμε να κάνουμε βόλτα ακόμα κι αν βρέχει ή αν χρειαζόμαστε μπουφάν και κασκόλ...
Κι εμένα μου λείπει ο ήλιος. Αλλά θα ρθει πάλι. :)

oneiroparmenh είπε...

Θα έρθει apsoy μου...Και μετά θα ξαναέρθει το φθινοπωρο και μετά θα ξαναέρθει κι ο ήλιος και μετά πάλι το ίδιο...Έτσι είναι η ζωή...

Καλό απόγευμα!!!

Starlight είπε...

Εγώ την αγαπώ τη βροχή.. κ αυτή η γλυκιά μελαγχολία είναι η καλύτερη μου..

oneiroparmenh είπε...

starlight:Ναι ξέρω είναι πολλοί που την διασκεδάζουν αυτή την εποχή!!Εγώ πάλι ανήκω στην άλλη κατηγορία..

plants VS anunaki είπε...

Εγώ πάλι ακόμα σε κατάθλιψη είμαι..

oneiroparmenh είπε...

Εμένα ευτυχώς μου πέρασε η κατάθλιψη...Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει αυτή η ευφορία,μάλλον μέχρι να ξαναπήξω στις βροχές...
Κοίτα να γίνεις κι εσύ καλά γρήγορα,γιατί χανόμαστε!!

Καλως ήρθες!!!

Ανώνυμος είπε...

november....

oneiroparmenh είπε...

Αααα δεν ξέρω τι μου λες εσύ τώρα αλλά εγώ όταν το είχα γράψει ήταν οκτώβρης ακομη!!!

Καλως ήρθες!!

tanguera είπε...

Βρες τον ήλιο μέσα σου και τότε καμιά βροχή δεν θα είναι βροχερή...
Μόνο κάτι σταγόνες θα είναι.
Μόνο νερό θα είναι.
Μόνο ένας καιρός...και ούτε μελαγχολίες, ούτε πόνοι, ούτε μονότονες μονοτονίες.
Καλώς σε βρήκα.

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

helloooooooooooo....μπήκε ΝΟΕΜΒΡΗΗΗΗΣ...:)

pittermilk είπε...

μπόρες είναι..θα περάσουν

ναι..σίγουρα θα περάσουν

Angel Vs Life είπε...

xereis posa pragmata mporeis na kaneis mesa se ena spiti? :o)

Ανώνυμος είπε...

Κάθε εποχή έχει τα δικά της καλούδια..

Ανώνυμος είπε...

Πρωί,

Άνοιξε τα μάτια καi ξεδίπλωσε
τo μαύρο πανί πλατιά και τέντωσέ το
Άνοιξε τα μάτια καλά στύλωσε τα μάτια
προσηλώσου προσηλώσου τώρα ξέρεις
πως το μαύρο πανί ξεδιπλώνεται
Όχι μέσα στον ύπνο μήτε μέσα στο νερό
μήτε σαν πέφτουνε τα βλέφαρα ρυτιδωμένα
και βουλιάζουνε λοξά σαν κοχύλια,
τώρα ξέρεις πως το μαύρο δέρμα του τυμπάνου
σκεπάζει ολόκληρο τον ορίζοντά σου
οταν ανοίξεις τα μάτια ξεκούραστη, έτσι.
Ανάμεσα στην ισημερία της άνοιξης και την ισημερία
του φθινοπώρου
εδώ είναι τα τρεχάμενα νερά εδώ είναι ο κήπος
εδώ βουίζουν οι μέλισσες μες στα κλωνάρια
και κουδουνίζουνε στα αυτιά ενός βρέφους
και ο ήλιος νά! και τα πουλιά του παραδείσου
ένας μεγάλος ήλιος πιο μεγάλος απ' το φως.

Σε ευχαριστώ "γλυκυ"ά μου..
Σε ευχαριστώ πραγματικά..

Ο γρίφος σου!!

oneiroparmenh είπε...

Ποποπο πολύ νέο κόσμο βλέπω!!Σας ευχαριστώ όλους για την επισκεψη...

tanguera:Προσπαθώ...Και νομίζω πως είμαι σε καλό δρόμο,αν δεν τον έχω βρει ήδη.

Καλως ήρθες..

νικοσ:Αααα,τι θα γίνει τώρα??Σας είπα ήταν οκτώβρης όταν το έγραψα...

pittermilk:Ε ναι,θα περάσουν...Σιγουρα..

angel vs life:Δεν διαφωνώ..Μπορείς να κάνεις πολλά πράγματα μέσα σε ένα σπίτι...Αλλά ο άσχημος καιρός σου χαλάει τη διάθεση κι επίσης άλλο είναι να κάθεσαι στο σπίτι από επιλογή σου κι άλλο επειδή σε ανάγγασε ο καιρός..

Καλως ήρθες..

ο θεός είναι γυναίκα..:Ετσι είναι,αλλά τι να κάνω κι εγώ?Είμαι άνθρωπος κι έχω τις αδυναμίες μου...Δεν μπορεί να συγκριθεί τίποτα με το καλοκαίρι..

Καλως ήρ8ες κι εσυ...

oneiroparmenh είπε...

Ο γρίφος μου λοιπόν...

Εγώ σ'ευχαριστώ πιο πολύ...Ό,τι και να πω θα είναι λίγο..

Να ξέρεις πως για μένα είσαι "ένας μεγάλος ήλιος πιο μεγάλος απ' το φως".

Πολλά φιλιά..

Βιργινία είπε...

Μου αρέσει πολύ η συννεφιά,αυτός ο κατα άλλους μελαγχολικός καιρός με εμπνέει :-)

oneiroparmenh είπε...

βιργινια:Είσαι τυχερή,γτ εμένα δεν με εμπνέει καθόλου..Αυτό φαίνεται άλλωστε..