Παρασκευή 6 Ιουλίου 2007


Είναι που ονειρεύεται πως φεύγει για ταξίδια
πως μπαίνει μέσα σε παλιές φωτογραφίες
ξέρει αν μπορούσε θα'κανε μια απ'τα ίδια
αλλά τί νόημα έχει το όνειρο χωρίς μικρές νοθείες;

Θέλω να φύγω...
Θέλω να φύγω από την σύγχηση που επικρατεί μέσα μου,
στο μυαλό μου κ στην ψυχή μου...
Θέλω να φύγω...
Δεν ξέρω πότε αλλά θα φύγω...

Η Ε. μου είπε ότι θα φύγουμε μαζί!
Την πιστεύω γιατί την αγαπάω πολύ...
Πρώτος προορισμός:Μονμάρτρη...
Γιατι;
Γιατί έτσι...
Γιατί έτσι μας κάπνισε...

6 σχόλια:

Emy είπε...

Φύγε τότε....! Μην σε νοιάζει τίποτα!! :)

Καλημέρες!

oneiroparmenh είπε...

emy:Eννοείται πως θα φύγω...Εδώ θα μείνω νομίζεις;

tk είπε...

Ήρθα κι εγώ! Καινούρια είσαι κι εσύ βλέπω. Θα σε επισκέπτομαι. Όμορφο είναι. Φιλιά!

Υ.Γ. μου θύμισες και τις μικρές νοθείες...

oneiroparmenh είπε...

morfeas:Καλως ήρθες λοιπόν...Το blog σου είναι υπέροχο κ θα χαίρομαι να σε έχω επισκέπτη!Φιλιά...

Κώστας είπε...

Με αυτό το τραγούδι έχω κλάψει..

oneiroparmenh είπε...

κώστας:Σε νιώθω...Έχω δακρύσει κ εγώ ακουγοντάς το...