Πέμπτη 5 Ιουλίου 2007


Και τι δεν θα έδινα να είχα εναν τρόπο για να εκφραστώ...Είναι ευλογημένοι οι άνθρωποι που μπορούν να εκφράσουν τις σκέψεις κ τα συναισθήματα τους με λόγια ή πράξεις...Ακόμη περισσότερο αυτοί οι άνθρωποι που μπορούν να εκφραστούν μέσα από κάποια μορφή Τέχνης...
Έγω νιώθω εγκλωβισμένη,νιώθω πως υπάρχουν μέσα μου σκέψεις και συναισθήματα που παλεύουν να βρουν διέξοδο,που παλεύουν να βρουν ένα παραθυρο για να πετάξουν μακριά,μακριά από την συγχηση που επικρατεί μέσα μου...
Θέλω να εκραγώ...Άπλά να εκραγω σαν ηφαίστειο...Τίποτα άλλο...
Πάντα συμβαινει το ίδιο!Άλλα λέω,άλλα κάνω κ άλλα εννοώ!Και στο τέλος τα κάνω θάλασσα γιατί κάνεις δεν μπορεί να με καταλάβει,γιατί κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι νιώθω,γιατί κανείς μέχρι τώρα δεν έχει καταφέρει να βγάλει άκρη μ'αυτά που λέω και με τον τρόπο που τα λέω...
Μακάρι να μπορούσα να πω με τις κατάλληλες λέξεις και να εκφράσω με τις κατάλληλες πράξεις αυτά που νιώθω άλλα είμαι καταδικασμένη να ζω με απωθημένα...
Βοηθήστε με...
Δώσ΄τε μου μια λύση...
Προτεινετέ μου έναν τρόπο να εκφράσω τα συναισθηματά χωρίς να σκορπίζω το χάος και την ασάφεια...Χωρίς να κάνω πάντα τα πράγματα πιο δύσκολα...
ΠΝΙΓΟΜΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 σχόλια:

APSOY είπε...

δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει...
αλλά ήδη εκφράζεσαι...με λόγια...με κείμενα...
και τα πας περίφημα...
συνέχισε έτσι...!:)

oneiroparmenh είπε...

apsoy:
Ναι οκ εκφράζομαι...
Το παράπονο το δικό μου είναι ότι δεν εκφράζομαι σωστά ώστε οι άλλοι να καταλάβουν τι νιώθω...
Πάντως σ'ευχαριστώ...

Emy είπε...

εεε.... συμφωνώ με τν Apsoy...
Κι αν δεν μπορούν οι άλλοι να καταλάβουν αυτά που νιώθεις, μάλλον δεν είναι τα κατάλληλα πρόωπα για σένα να κάνεος παρέα... Σκέψου το..

Καλημέρες!

oneiroparmenh είπε...

emy:Tι να πω;Ισως να έχεις δίκιο...