Τρίτη 3 Ιουλίου 2007


The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return...
Άραγε οι άνθρωποι σήμερα ξέρουν να αγαπάνε;
Κ αν όχι υπάρχει τρόπος να το μάθουν;
Την συγκεκκριμένη ατάκα την έκλεψα από μια πολύ γνωστή ταινία,το moulin rouge,η οποία για πολλούς λόγους ειναι κ η αγαπημένη μου...
Κ όχι γιατί εχω αγαπήσει κάποιον τόσο όσο αγαπήθηκαν μεταξύ τους οι πρωταγωνιστές,ούτε επειδή η ζωή κ τα βιωματά τους ταυτίζονται με τα δικά μου αλλά επειδή όλη αυτή η ιστορια μου δίνει ελπίδες οτι κάποια στιγμή στη ζωή μου θα νιώσω κ εγώ ενα συναίσθημα τόσο δυνατό ωστε ν'αλλάξω ζωή κ κοσμοθεωρία...
Πολλοί θα το πουν ουτοπία αλλά εγω δεν μπορώ να πάψω να ελπίζω...Όχι δεν μπορώ...
Όλο αυτό το μεγαλείο της μποέμικης ζωής με μαγεύει...δεν είναι όμως τόσο εύκολο να ξεφύγει κάποιος από τα στενά όρια κ τα δεσμά της κοινωνικής συμβατικότητας...Τις περισσότερες φορές νικά η αδράνεια και δυστυχώς ο φόβος για το άγνωστο,το καινούριο,το διαφορετικό μας κόβει τα φτερά κ μας περιορίζει στα σίγουρα μεν κ βολικά αλλά ανιαρά και μικρά από την άλλη...
Η δύναμη της αδράνειας όμως δεν άγγιξε στιγμή τον ήρωα της ταινίας ο οποίος έχοντας ως ιδανικά τα 4 χαρακτηριστικά της μποέμικης ζωης(truth,beauty,freedom and above all love=αλήθεια,όμορφιά,ελευθερία κ πάνω απ'όλα αγάπη)πολέμησε ως το τέλος για να κερδίσει την αγάπη μιας γυναίκας αλλάζωντας και τη δική του κ τη δική της ζωή...
Όχι δεν κανω promotion στην ταινία...Άπλα νομίζω πώς αξίζει να παρακινηθεί κανείς από κάτι τέτοιο για να αλλάξει τη ζώή του...Γιατί η αδράνεια δεν ταιριάζει στον άνθρωπο...Όχι δεν του ταιριάζει...
Come what may,I will love you until my dying day...

8 σχόλια:

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

οι άνθρωποι ξεχνούν να αγαπάνε...

oneiroparmenh είπε...

σπύρος σεραφείμ:
Ναι πράγματι...
Οι άνθρωποι σήμερα ξεχνούν να αγαπάνε,ξεχνούν να ονειρεύονται,ξεχνούν να ζουν...
Οι άνθρωποι σήμερα ξεχνούν να είναι άνθρωποι...

aggelika είπε...

αγαπημένη μου ονειροπαρμένη, μεγάλη εκπληξη για μένα να έχεις και εσύ blog! αλήθεια πως και δεν μου το ψυθιρισες τόσο καιρο?? Το moulin Rouse μου άρεσε και μένα πάρα πολύ! Περιγράφει έναν κόσμο απίθανο που η μαγεία και το όνειρο έχουν χώρο! Δυστυχως όμως τέτοιος κόσμος δεν υπάρχει στην πραγματικότητα... Αμα υπήρχε εκεί θα ζούσα!!

Πολλά φιλάκια!

oneiroparmenh είπε...

aggelika:
Ναι πράγματι δεν υπάρχει τέτοιος κόσμος...Όμως είναι στο χέρι μας να κάνουμε τον δικό μας κόσμο να μοιάζει
μ'αυτόν βάζοντας στη ζωή μας το όνειρο κ το συναίσθημα...

Byronas είπε...

Πολύ καλή ταινία το Moulin Rouge.
Να 'ναι καλά τα τραγούδια που είχε!

Εγώ πιστεύω ότι οι άνθρωποι δεν έχουν ξεχάσει να αγαπάνε, αλλά δεν έχουν μάθει να αναγνωρίζουν όταν πρέπει την πραγματική αγάπη. Και όταν την χάσουν ...είναι αργά.

oneiroparmenh είπε...

byronas:Ίσως να έχεις δίκιο...Τι να πω;Δεν ξέρω...

Κώστας είπε...

Ίσως παίζει ρόλο το ότι κυκλοφορούν εκεί έξω πολλές αγάπες fake που μοιάζουν πολύ με τις γνήσιες...

Έτσι γίνεται όλο και πιο δύσκολο να αναγνωρίσεις την αληθινή.

oneiroparmenh είπε...

κώστας:Ναι έτσι είναι...Γιατι και η αγάπη σήμερα σαν λέξη έχει χάσει για πολλούς την αληθινή της σημασία...