Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

παιχνιδάκι...

Η aggelika με προσκάλεσε σε παιχνιδάκι!!!Πρέπει λέει να παραθέσω από τη σελίδα 123 του πρώτου βιβλίου που θα βρω μπροστά μου την 6η, την 7η και την 8η περίοδο...

Αυτή τη στιγμή δίπλα μου έχω ένα τετράδιο με σημειώσεις κι ένα βιβλίο γραμμένο στα γαλλικά...Επειδή το πρωτό σε καμία περίπτωση δεν είναι ενδιαφέρον και το δεύτερο δεν θα επιχειρήσω να σας το μεταφράσω,θα παραθέσω ένα απόσπασμα από τη σελίδα 123 απο ένα αγαπημένο βιβλίο που έχω εδώ σπίτι...

"Η αβάσταχτη ελαφρότητα του είναι" Μίλαν Κούντερα

"Όλοι αυτοί είχαν τον δείκτη λίγο πιο μακρύ απ'το μεσαίο και τον κατεύθυναν προς τους συνομιλητές τους.Άλλωστε ο πρόεδρος Νοβότνυ,που κυβέρνησε την Βοημία δεκατέσσερα χρόνια συνέχεια ως το 1968,είχε ακριβώς τα ίδια γκρίζα μαλλιά,κατσαρωμένα με το σίδερο από τον κουρέα και μπορούσε να περηφανευτεί για τον μακρύτερο δείκτη όλων των κατοίκων της Κεντρικής Ευρώπης.
Όταν ο παλαίμαχος εξόριστος άκουσε από το στόμα αυτής της ζωγράφου,της οποίας ουδέποτε είχε δει τους πίνακες,ότι έμοιαζε με τον κομμουνιστή πρόεδρο Νοβότνυ,έγινε κατακόκκινος,χλώμιασε,ξανάγινε κατακόκκινος,ξαναχλώμιασε,θέλησε να πει κάτι,δεν είπε τίποτα και βυθίστηκε στη σιωπή."

Από ένα απόσπασμα σαφώς δεν μπορεί κανείς να συμπεράνει τίποτα για ένα βιβλίο αλλά είναι πολύ ωραίο,το συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!

Προσκαλώ λοιπόν κι εγώ με τη σειρά μου τον κούκο,τον diage,τον argy,τον εν πλω κι όποιον άλλο θέλει να συνεχίσει το παιχνίδι...Ελπίζω να μη σας έχουν καλέσει ήδη έσας που προσκάλεσα...


Καλό βράδυ σε όλους!!!

21 σχόλια:

Argy είπε...

elif8ei:D
exw dyo proskliseis gia to game...ill play i promissssse

oneiroparmenh είπε...

Καλα δε σε πιέζω...Άμα έχεις χρόνο...Καλό σου βράδυ..

Εν Πλω είπε...

Invitation accepted! Σ' ευχαριστώ! :)

Με έχουν προσκαλέσει πάλι όμως (χθες συγκεκριμένα).

Οπότε, δύο λύσεις υπάρχουν:

α) Θα κάνω δύο ξεχωριστά ποστ (με δύο ξεχωριστά αποσπάσματα βιβλίων)

β) Θα κάνω ένα ποστ, απαντώντας με το ίδιο βιβλίο και στις δύο προσκλήσεις!

Μπερδεύτηκα τώρα... :p
Τι μου προτείνεις;

oneiroparmenh είπε...

εν πλω:Ε νομίζω είναι υπερβολή να κάνεις δυο post...Εγώ θα έκανα το δευτερο...

Μα καλά όλους σας έχουν προσκαλέσει πια??

Εν Πλω είπε...

Χε χε! Είμαστε περιζήτητοι φαίνεται! :P

Κι εγώ μάλλον το δεύτερο λέω να κάνω. Φαντάσου να σε προσκαλούσαν συνέχεια διάφοροι μπλόγκερ κι εσύ να έπρεπε να γράφεις ξεχωριστά ποστ. Θα είχες κατεβάσει όλη τη βιβλιοθήκη σου!!! :D

Υ.Γ.: Να δω εγώ ποιον θα καλέσω τώρα... :))

Εν Πλω είπε...

Αφού σας ευχαριστήσω και πάλι για την πρόσκληση, σας ενημερώνω ότι μόλις ανταποκρίθηκα σε αυτή! :)

Ανώνυμος είπε...

υπεροχο αγαπημενο βιβλιο...
χαιρομαι που εισαι παλι εδω...**
περιμενω αναρτηση σου...
μακια απ τος ουρανους**

oneiroparmenh είπε...

εν πλω:Χαίρομαι πολύ για την ανταπόκρισή σας,πάω να το δω!!

in the sky:Μακια μάκια κ σ'εσένα καλή μου...

KouKos είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση γλυκιά μου oneiroparmenh! Φυσικά και ανταποκρίθηκα!
Περιμένω με αγωνία επόμενη ανάρτησή σου!
Καλά να περνάς και να προσέχεις!
Καλημέρα :)

Argy είπε...

Ekseteles8ei!!! argisa alla .....

Εν Πλω είπε...

Έχετε κι από μένα μια προσκλησούλα! :)

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Όντως είναι καταπληκτικό βιβλίο και συναρπαστικό.Καλησπέρα και καλά κούλουμα.

Angel Vs Life είπε...

poly kountera exei paixei :o)

Εν Πλω είπε...

Ελπίζω να μην σε πήραν μακριά τα όνειρα και χάθηκες για πάντα...

Ή, μάλλον, ανακαλώ! Αν είναι να έχεις κάνει πράξη τα όνειρά σου, ελπίζω να σε πήραν μακριά! Πολύ μακριά!!!

:)

alogomyga είπε...

Θυμάσαι όταν μιλούσαμε γι'αυτό το βιβλίο;Καλοκαιρινά βράδια μεχρι το ξημέρωμα.Μου χουν λέιψει αυτές οι συζητήσεισ μας....

rip1708 είπε...

Καλη μου εχεις μια προσκληση και για αλλο ενα παιχνιδι
να γελας
φιλακια πολλα

oneiroparmenh είπε...

angel vs life:Του έχω αδυναμία τι να κάνω!!!

εν πλώ:Είμαι πάντα εδώ παρόλο που δεν γράφω...Κατα κάποιο τρόπο συνέβη το δεύτερο από αυτά που γράφεις...

alogomyga:Βεβαίως και θυμάμαι...

Θα ανταποκριθώ σε όλες τις προσκλήσεις σύντομα...

Εν Πλω είπε...

Αν εννοείς ότι έκανες πράξη τα όνειρά σου, χαίρομαι πολύ! Ε, να υπάρχει κι ένας που τό 'χει κάνει! ;)

Συγχαρητήρια, πάντως - ό,τι κι αν είναι!

:)

thesikaleon είπε...

άντε περιμένουμε νέο post!!!

oneiroparmenh είπε...

Δν υπόσχομαι οτι το επόμενο post θα έρθει συντομα όμως θα έρθει...

Σας φιλώ όλους...

Εν Πλω είπε...

Εύχομαι να είσαι καλά!

Έχεις μια (ακόμη) πρόσκληση.