Πέμπτη 16 Αυγούστου 2007

Επέστρεψα λοιπόν κ εγώ!Όχι με βαριά καρδιά όπως όλοι οι άλλοι γιατί οι δικές μου διακοπές δεν ήταν ακριβώς όπως τις ήθελα αλλά τουλάχιστο βρήκα χρόνο να κάνω πράγματα που ήθελα να κάνω από καιρό αλλά δεν είχα την ευκαιρία...
Γενικά παντως,καλώς ή κακως,ανήκω σ'έκείνη την κατηγορία ανθρώπων που προτιμούν την βαβούρα της πόλης από την ηρεμία της εξοχής...Για μένα τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με μια βόλτα στην πλάκα ή έναν καφέ στο Θυσείο...Οι φίλοι μου με λένε άρρωστη γιατί είμαι ικανή να γυρνάω με τις ώρες στους δρόμους της Αθήνας,ημέρες με καύσωνα,χωρίς να καταλαβαίνω τίποτα!Γιατί η Αθήνα είναι μαγική...
Βέβαια και η εξοχή έχει τα συν της...Περισσότερο απ'όλα μ'αρέσει να χαζεύω τα βράδυα τον ουρανό με τ'αστερια που μόνο στην εξοχή μπορείς να δεις...Στην Αθήνα δυστυχώς δεν έχει πολλά αστέρια ο ουρανος το βράδυ...Επίσης στην εξοχή οι παραλίες είναι καθαρές,όχι όπως εδώ...
Τεσπά...Άλλο ένα καλοκαιράκι φτάνει στο τέλος του...

19 σχόλια:

Iliaxtida είπε...

η αθηνα ναι,ειναι τελεια..αν ειχε και αστερακια θα ηταν ακομα καλυτερη...και προσβαση σε καμια ωραια παραλια..για εμας που δν εχουμε αμαξι δλδ γιατι οι υπολοιποι ψαχνουν και βρισκουν i guess..λοιπον ακου.το καλυτερο ειναι να μη φανταζεσαι καθολου πως θες να ειναι οι διακοπες σ.να πας εκει και να ειναι εκπληξη το πως θα περασεις..τοτε θα εισαι περισσοετρο ευχαριστημενη απο τις διακοπες σου!το εκανα φετος και δν απογοητευτηκα!! :)

oneiroparmenh είπε...

Ναι συμφωνώ είναι καλύτερα γενικά να μην φαντάζεσαι καθόλου τι θα κάνεις και πως θα περάσεις στις διακοπές σου αλλά δυστυχως κάποιες φορές δεν μπορείς να το αποφύγεις.Το μυαλό τρέχει πιο γρήγορα...

pittermilk είπε...

Συμφωνώ απόλυτα για τις διακοπές παιδιά,ο πολύς σχεδιασμός βλάπτει!

oneiroparmenh είπε...

pittermilk:Έτσι είναι...Πρέπει να υπάρχει η μαγεία του απρόβλεπτου...

Byronas είπε...

Η Αθήνα είναι ωραία όταν είναι άδεια. Κάνει και πιο πολύ δροσιά! Οι έξοδος όμως σε τόπους με πράσινο είναι πια επιβεβλημένη.

Τα έχει όλα η πρωτεύουσα αλλά ο αέρας της σε δηλητηριάζει σιγά, σιγά...

oneiroparmenh είπε...

byronas:Δεν ξέρω ίσως και να είμαι αρρωστη...Απλά πουθενά δεν εχω βρει κανένα μέρος που να με γεμίζει όπως η Αθήνα...Είναι λίγο ανώμαλο άλλα έτσι νιώθω...

Haris είπε...

Το θησείο, μεσημέρι Σαββάτου, ντάλα καλοκαίρι, είναι χάρμα ομφαλμών. "Ανατινάζεται το φως..." που τραγουδούσαν και Ξύλινα Σπαθιά... Έγραψα και εγώ δύο αναρτήσεις για την καλοκαιριάτικη Αθήνα. Είναι απίστευτα όμορφη.

oneiroparmenh είπε...

haris:Ετσι ακριβώς είναι...
Καλως ήρθες...

Haris είπε...

Καλώς σε βρήκα...

Starlight είπε...

Κ εμένα μ αρέσει περισσότερο η πόλη. Αλλά είναι ωραίο μερικές μέρες να μπορείς να ξεφεύγεις να ηρεμείς και να μετράς τ αστέρια της εξοχής! Εύχομαι του χρόνου να είναι όπως τις θες οι διακοπές σου!

Haris είπε...

Εγώ λυπάμαι αυτούς που βρίσκουν τηνν Αθήνα μίζερη και μουντή. Έχουν μάτια αλλά δεν βλέπουν.

Byronas είπε...

Καλά ντε μην με πάρετε και με τις πέτρες! :P

Που και που είναι ωραία μια απόδραση σε περιβάλλον με καθαρότερο αέρα. Ένα από τα μεγάλα μείον της Αθήνας είναι ότι δεν έχει πολλούς χώρους πρασίνου για περίπατο τις περιόδους του καύσωνα. Η ελλειψή τους μάλιστα, επιδεινώνει τη ζέστη σε αυτές τις περιόδους. Να δούμε πόσο θα αντέξουμε...

APSOY είπε...

Δεν τελείωσε ακόμα ;)
Κι εγώ μόλις επέστρεψα...
αλλά το καλοκαίρι (ή έστω η καλοκαιρινή διάθεση) συνεχίζεται ;)

φιλιάαααα

ANemos είπε...

Καλώς ήλθες! Το καλοκαίρι έχει ακόμη δρόμο μπροστά του! Μη σου πω και καύσωνα!

Σπύρος Σεραφείμ είπε...

άντε και του χρόνου περισσότερες διακοπές. Και ακόμα καλύτερες!

Haris είπε...

Έτσι καύσωνα που θα περάσουμε φέτος με τις εκλογές, μην φυλάξετε τα καλοκαιρινά σας:)

oneiroparmenh είπε...

starlight:Ευχαριστώ για τις ευχές σου!Καλως ήρθες...
haris:Συμφωνω σε αυτό...Δεν φταίει η πόλη αν εκείνοι είναι μίζεροι...
byronas:Το προβλημα της ζέστης είναι πράγματι ένα θέμα αλλά που θα παεί θ'αντεξουμε!
apsoy:Καλως ήλθες apsoy,ελπίζω να πέρασες καλα!Θέληση να υπάρχει κ η καλοκαιρινή διάθεση μπορεί να παραμείνει ζωντανή για όλο το χρόνο...
anemos:Καλως ήρθες κ εσύ στο φτωχικό μου...Η ζέστη μπορεί να κρατάει ακόμη όμως οι διακοπές τελείωσαν κ αρχίζει η εξεταστική!Φτου!!!
σπύρος σεραφείμ:Ευχαριστώ για τις ευχές σου σπύρο!
haris:Όπως τα λες είναι!Καύσωνας οι εκλογές φέτος!

Εφιάλτης είπε...

Οι όμοφες πόλεις καίγονται ωραία :p

Και εγώ έτσι είμαι Ονειροπαρμένη μπορεί να γυρνάω ώρες στην Αθήνα αν και έχω ζήσει λίγο διάστημα.

oneiroparmenh είπε...

Καλως ήρθες εφιάλτη...