Σάββατο 28 Ιουλίου 2007


Τα κανονικά παιδιά γεννιούνται κανονικά
Μεγαλώνουν κανονικά ονειρεύονται κανονικά
Ερωτεύονται κανονικά και πεθαίνουν κανονικά

Πες μου μαμά

Πες μου τι γίνεται μ' εκείνα τα παιδιά

Που αν και γεννιούνται κανονικά
Δε μεγαλώνουν κανονικά
Δεν ονειρεύονται κανονικά
Ούτ' ερωτεύονται κανονικά

Πες μου μαμά...

Πες μου αν πεθαίνουν

Πες μου αν πεθαίνουν κανονικά

Γιάννης Αγγελάκας,Τρύπες

Έτσι κάπως νιώθω κ εγώ...
Γεννήθηκα "κανονικά" αλλά δεν μεγάλωσα "κανονικά".
Δεν ονειρεύτηκα "κανονικά" και δεν ερωτεύτηκα "κανονικά".
Κι εξακολουθώ να μην ερωτεύομαι κ να μην ονειρεύομαι "κανονικα"...

Όμως εγώ δε θα ρωτήσω αν θα πεθάνω "κανονικά"...Δεν είναι αυτό που με αφορά...

Αυτό που ήθελα να μα8ω είναι αν πειράζει που μου αρέσει έτσι...Αν πειράζει που τη βρίσκω να μην είμαι "κανονική"...Κ αν πειράζει που βαριέμαι τόσο πολύ αυτούς τους "κανονικούς" ανθρώπους που με περιτριγυρίζουν καθημερινά...

Πειράζει;

10 σχόλια:

etalon είπε...

και μονο που βαζεις τα εισαγωγικα πριν το ....κανονικο σε σωζει απο περιττες σκεψεις κι αποφασεις.
Τι ειναι κανονικο? το μικροαστικο? το φοβισμενο?το σιωπηλο?το κουτσομπολιστικο σχολιο?το νο 1 στη τηλεθεαση? το νο 1 σε κυκλοφορια?
τι ειναι κανονικο? γιατι η ζωη, το μυαλο, η τεχνη, η ουσια, απο το αλλο τροφοδοτει την υπαρξη και την ελευθερια....

oneiroparmenh είπε...

etalon:Χαιρομαι που καταλαβαίνεις απόλυτα τι εννοώ...Δυστυχώς καποιες λέξεις στην εποχή μας έχουν αλλάξει εντελλώς νόημα...Κ η λέξη "κανονικός" είναι μια από αυτές...

Byronas είπε...

Το κανονικό δεν είναι ποτέ ενδιαφέρον :)

Είναι και ώρες που σκεφτόμαστε "τι γυρεύουμε εμείς μέσα στις νύχτες των άλλων", αλλά είμαστε εκεί για να δώσουμε ποικιλία. Χωρίς την διαφορετικότητα τι νόημα θα είχαν οι γνωριμίες με άλλα άτομα;

tk είπε...

Ρε... ονειροχαζεμένη!!! Ποιός σε πείραξε πάλι??? Έλα ξεκόλα φρίκες τρώνε όλοι. Κοίτα κι εγώ είμαι πολύ μακριά από το κανονικό, όπως το θέλει η "κοινωνία". Κοινωνία όμως δεν είναι μόνο οι άλλοι, είμαστε κι εμείς. Κι αν δείξουμε στους υπόλοιπους ότι έχουμε πράγματα να πούμε και να δώσουμε, θα μας δουν αλλιώς. Μην αφήνεις κάποιον να σε κρίνει χωρίς να σε ξέρει, και κυρίως χωρίς να σε υπολογίζει. Μόνο αυτοί που ξέρουν ποια είσαι και βασίζονται πάνω σου μπορούν να "δουν" ποια είσαι. Οι υπόλοιποι που σε προσπερνάνε επιφανειακά κάθε μέρα τι έχουν να σου πουν?

oneiroparmenh είπε...

byronas,morfeas:Ποσο δικιο έχετε γλυκά μου...Σας ευχαριστώ πολύ που είστε εδώ κ μου τα λέτε αυτά,κ εγώ το ίδιο πιστεύω,αλλά είναι μερικές φορές που σε πιάνει το παράπονο κ λες:Γιατί να είναι έτσι τα πράγματα;Γιατί να υπάρχει αυτή η αντιμετωπιση;
Τεσπα ευχαριστώ πολύ,φιλιά πολλά...

diage είπε...

Ποτέ μην κοιτάς έναν καθρέφτη με ξένα μάτια παρά μόνο με τα δικά σου.Εκεί είναι η κανονικότητα του εαυτού σου.

oneiroparmenh είπε...

diage:Είναι πολύ σωστό αυτό που λες...Απλά δεν είναι πάντα εύκολο...

Καλησπέρα και καλως ήρθες...

ΦANTAΣΙόΠΛΗΚΤΟΣ... είπε...

ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΑΠΑΤΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ..ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ..ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥΣ..ΑΛΛΟΙ ΛΙΓΟ,ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΥ..ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ "ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ" ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΑ.ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΥΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΣΚΑ.ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΖΟΥΝ Μ'ΑΥΤΟ.ΝΑ ΓΕΛΑΝΕ Μ'ΑΥΤΟ.ΝΑ ΕΡΩΤΕΥΟΝΤΑΙ Μ'ΑΥΤΟ.ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ........ΠEΘΑΙΝΟΥΝ Μ'ΑΥΤΟ...ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΣΑΣ...ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ...

oneiroparmenh είπε...

φαντασιοπληκτοσ:Απαντάω λίγο αργά στο σχολιό σου,αλλά συγχωρεσέ με τώρα το είδα...
Συμφωνώ πως όλοι με τον τρόπο μας είμαστε διαφορετικοί...Το προβλημά μου είναι ότι οι περισσότεροι προσπαθούν να κρύψουν αυτή τη διαφορετικότητα,πίσω από μια μάσκα όπως λες κι εσύ.Και το χειρότερο είναι ότι κατακρίνουν όποιον έκτιμά την δική του διαφορετικότητα και δεν την κρύβει...
Μου θύμισες ένα πολύ ωραίο κομμάτι από τρύπες...


"Πριν λυτρωθείς από τα δάκρυα που πνίγεις
Πριν σε προδώσει η μυρωδιά της φωτιάς
Φανέρωσε μου τη μάσκα που κρύβεις
Φανέρωσε μου τη μάσκα που κρύβεις
Φανέρωσε μου τη μάσκα που κρύβεις
Κάτω απ' τη μάσκα που φοράς
Κάτω απ' τη μάσκα που φοράς

Πριν τυλιχτείς τις αλυσίδες της θλίψης
Πριν αρνηθείς τις μαχαιριές τις χαράς
Φανέρωσε μου τη μάσκα που κρύβεις
Φανέρωσε μου τη μάσκα που κρύβεις
Φανέρωσε μου τη μάσκα που κρύβεις
Κάτω απ' τη μάσκα που φοράς
Κάτω απ' τη μάσκα που φοράς

Πριν σε τρομάξει το τραγούδι και φύγεις
Προτού χαθείς στην αγκαλιά μιας σκιάς
Πριν τυλιχτείς τις αλυσίδες της θλίψης
Πριν αρνηθείς τις μαχαιριές τις χαράς
Φανέρωσε μου τη μάσκα που κρύβεις
Κάτω απ' τη μάσκα που φοράς..."

Tzeni είπε...

tha simfoniso me ton etalon.
ti simainei kanonikos? kai poios to orizei? einai mipos to koinonika apodekto?mhpos to pseutiko? to epifaniako?

o epifaniakos anthropos den tha kataferei pote na ipsothei..o diaforetikos exei dinami mesa tou... ti dunami na ksexorizei...